Prøv et TurO-hefte?

I mange år har klubber tilbudt TurO-konvolutter i hele landet. I de senere år har flere klubber samlet alle kart i et TurO-hefte. Flere klubber opplever dette enklere;

• Mer attraktivt for nye og eksisterende turo-deltakere
  • Enklere å pakke for klubber
  • Flere sider kan gjenbrukes - alt ligger digitalt.
  • Enklere distribusjon
  • TurO-konvolutten alene kan etter hvert fases ut.
  • Perforering i ryggen

Last ned  2024 annonse og infotekst fra NOF

Se eks fra noen av 2024 - TurO-hefter

Se eksempel

Ønsker klubben et prisoverslag?

Benjaminsen Sats & Trykk Da, Oslo lager disse turo-heftene. Ta kontakt og få et uforpliktende prisoverslag. Prisen er avhengig av hvor mange kart og informasjon som skal med.

Kontaktperson Vidar Benjaminsen er selv godt kjent med Orientering og hjelper klubben med tips og råd for et hefte.

Ta gjerne kontakt hvis dette er av interesse.

Send en forespørsel til:

Adresse: Tjernveien 35, 0957 Oslo

Forberedelser av klubben for henvendelse:

• antall kart
  • fargekode på hver tur
  • kode på postene

Fordeler med et TurO-hefte

• All informasjon samlet i ett hefteHeftet  være  4, 8, 12, 16 sider osv.
  • Kombiner salg av tur-o-heftet med salg av enkeltkart og pakker  Turorientering.no.
  • Vanlig med infoside  side 2-3, samt egen ramme for App-info og standardside om karttegn, kart og kompass.
  • Mulighet for egne sider med informasjon om klubbenannonsørerarrangementer, nye slipp av tur-o-kart osv
  • Tilrettelagt for unike Konvoluttkoder i hvert enkelt hefte (fletting av excel-fil fra tur-o admin).
  • Alle kart i A4-utsnitt tilrettelagt for print av kart hjemme ved digitale kjøp  Turorientering.no.
  • Fordel postene fra større kart til egne A4-utsnitt – lag en grei rundeFolk liker å bli ferdige med kart.
  • Heftet perforeres i ryggen  alle innsidene for enkel utriving og bruk av kartene.
  • Print/trykk av hefter er fleksibelt fra 10 stykk til 1000-vis. Ettertrykk av opplag i lave antall – ingen svinn.
  • Enkel pakking – heftet kan pakkes i en plastlomme slik at kunden får beskyttelse til karteneMinimal dugnadsjobb.
  • Heftet leveres samtidig som PDF.
  • Kartbladene i heftet kan leveres som separate JPG og PDF-sider for enkeltsalg.