Er klubben interessert i å bli arrangør av TurOrientering?

Ønsker dere om å arrangere TurOrientering i klubben deres? Vi ønsker varmt alle orienteringsklubber og lag velkommen til å ta steget og bli arrangører av TurOrientering!

Hvordan?

Det er enkelt å komme i gang. Klubben eller laget deres må være medlem av Norges Orienteringsforbund, og mosjonskonseptet må være knyttet til en idrettsklubb eller et idrettslag. Hvis dere allerede har en orienteringsgruppe i laget, er oppstart enkelt, da idrettsgruppen allerede er medlem av Norges Orienteringsforbund. Selv om dere ikke har noen tilknytning til en orienteringsgruppe, er det fremdeles enkelt å bli en TurO-arrangør ved å knytte dere direkte til et idrettslag.

Kontakt idrettskretsen
Vår oppfordring er å ta kontakt med idrettskretsen i egen kommune eller fylke for å bli medlem. De er der for å hjelpe
dere videre på veien mot å realisere ønsket om å arrangere TurOrientering i egen klubb eller lag.

Lykke til, og velkommen til et spennende eventyr!

Se oversikt over idrettskretser Kretsoversikt

Les mer om tips og råd for ny arrangør og mange nyttige linker bakerst i Velkomstbrev