Aldri for sent å bli medlem av TurO-klubben - sjekk fordelene og bli med!

Postet av Turorientering den 16. Sep 2024

Årlig medlemsavgift kr 50,-. Ingen forpliktelser, kun fordeler!

Gå til Turoklubben

Klubbens antall medlemmer øker hver dag og vi ønsker alle nye hjertelig velkommen! Er du ikke er medlem enda, er det fortsatt unik mulighet til å oppdage nye steder. Mange turer er tilgjengelig nå fremover og videre utover høsten.

TurO-klubben er for alle, for turorienterere og for andre som ønsker at turorientering skal utvikle seg til å bli et enda bedre mosjonskonsept.

Medlemmer får tilgang til flere turO-kart gratis av våre arrangører. I skrivende stund finnes det nå 16 turer som er medlemsfordeler.

Men først må du altså bli et medlem! Dette er et godt tilbud, hvor av medlemsavgiften er nedbetalt bare ved å du velger å prøve en av de 16 turene!

Lav årlig medlemsavgift på kr 50,- pr medlem, uansett alder og antall familiemedlemmer. Du som ikke er medlem i noen o-klubb eller lag ønsker vi gjerne å se som medlem. Vi håper også at mange som allerede er medlemmer i en klubb blir medlem og vil støtte norsk Turorientering.

Hvis du allerede er en turo-bruker, benytt samme epost når du melder deg inn som medlem.

Medlemmer får automatisk tildelt turene gratis eller til redusert pris i TurO-appen/Min side på nettet som en medlemsfordel. Kartet kan skrives ut via "Min side" i TurOrientering.no

TurO-klubben har ingen krav til deltakelse på dugnad eller verv.
Klubben er et supplement til de lokale etablerte klubbene og samarbeider om tilbudet ut. Dette vil blant annet bidra til å synliggjøre mosjonsaktivitetene til enda flere både sommer og vinter.

TurO-klubben Norge ble etablert i november 2022. Norges Orienteringsforbund er ansvarlig for den nye nasjonale klubben. Forbundet takker spesielt til alle klubber som er med i samarbeidet og er en viktig del av medlemsfordelene.

Blir du vårt neste medlem? Velkommen !

Bli medlem nå. Gå til turoklubben.no